Jótállási feltételek

Ha a jótállásban szereplő ORIENT-termék normál használat során hibásan működik, és ennek anyaghiba vagy a hibás kivitelezés az oka, akkor további költségek nélkül megjavítjuk és/vagy kiigazítjuk a készüléket a vásárlás időpontját követő egy éven belül. Hiba vagy más probléma esetén vigye a karórát a garancialevéllel együtt a vásárlás helyére, vagy az ORIENT szolgáltatási hálózat hivatalos tagjához.

1.  A jótállás érvényét veszti az alábbi esetekben:

  • Helytelen használatból vagy gondatlanságból eredő hiba.
  • Tűz, földrengés vagy más katasztrófa okozta hiba.
  • Helytelen javításból vagy átalakításból eredő hiba.
  • Abban az esetben, ha a garancialevelet nem adták be a javítandó karórával együtt, vagy a rajta szereplő adatok helytelenek vagy érvénytelenek.

2.  A karóra üvegére, szíjára és akkumulátorára nem érvényes ez a jótállás

3.  Javításkor a tokot, a számlapot, a mutatókat, az üveget és a szíjat kicserélhetjük ugyanolyan részekre. 

4.  Kérjük, vegye figyelembe, hogy a javítási költségeket kiszámlázhatjuk Önnek, ha a hivatalos kereskedővel vagy a vásárlás helyével kapcsolatos adatok hiányoznak vagy hiányosak, még akkor is, ha a terméket az érvényes jótállási időszak alatt adta be, és normális körülmények között érvényes lenne rá a jótállás.