Otthoni készülékek Jótállási feltételek

Jótállási feltételek

Ha a jótállásban szereplő ORIENT-termék normál használat során hibásan működik, és ennek anyaghiba vagy a hibás kivitelezés az oka, akkor további költségek nélkül megjavítjuk és/vagy kiigazítjuk a készüléket a vásárlás időpontját követő egy éven belül. Hiba vagy más probléma esetén vigye a karórát a garancialevéllel együtt a vásárlás helyére, vagy az ORIENT szolgáltatási hálózat hivatalos tagjához.

1.  A jótállás érvényét veszti az alábbi esetekben:

  • Helytelen használatból vagy gondatlanságból eredő hiba.
  • Tűz, földrengés vagy más katasztrófa okozta hiba.
  • Helytelen javításból vagy átalakításból eredő hiba.
  • Abban az esetben, ha a garancialevelet nem adták be a javítandó karórával együtt, vagy a rajta szereplő adatok helytelenek vagy érvénytelenek.

2.  A karóra üvegére, szíjára és akkumulátorára nem érvényes ez a jótállás

3.  Javításkor a tokot, a számlapot, a mutatókat, az üveget és a szíjat kicserélhetjük ugyanolyan részekre. 

4.  Kérjük, vegye figyelembe, hogy a javítási költségeket kiszámlázhatjuk Önnek, ha a hivatalos kereskedővel vagy a vásárlás helyével kapcsolatos adatok hiányoznak vagy hiányosak, még akkor is, ha a terméket az érvényes jótállási időszak alatt adta be, és normális körülmények között érvényes lenne rá a jótállás.

 

Kövess minket Instagramon

Colors on the website may not be the exact color as the actual product. The specifications will be modified without notice for technical improvements.
The code on the dial or the caseback may differ from the actual product. Please note that some items on the website have limited availability.